Kaplumbağa Poğaça

27 Ocak 2011 Perşembe

Bu poğaçaları annekizmutfaktayiz.blogspot.com sayfasında görmüştüm ve çok beğendim kızımın doğum gününde yaptım çocuklar çok sevdiler.Ben poğaçaları farklı bir tarifle yaptım


Malzemeler
1 paket yumuşak margarin
1 kahve fincanı sıvı yağ
1 su bardağı ılıktan biraz sıcak su
2 çorba kaşığı şeker
1 paket kuru maya
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı mahlep
1 yumurtanın sarısı üzerine, akı içine
Alabildiği kadar un


 iç Malzemesi
peynir-maydonoz


Yapılışı


-Bütün malzemeler karıştırılarak yoğurulur ve mayalanmaya bırakılır
-kaplumbağanın gövdesi için mandalina büyüklüğünde beze alınarak içi peynirli harçla doldurulur tekrar yuvarlanır.Başı  ve ayakları için daha küçük bezeler  alınır şekil oluşturulur üzerine yumurta sarısı sürülerek 175 derecede pişirilir.

0 yorum :

Berrin'in tarifleri Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino